Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Mon, 16 Sep 2024 15:22:01 +0300

Tere!

Saue Vallavalitsus menetleb praegu ehitusloa taotlust nr 2411271/01813 
aadressile Harju maakond, Saue vald, Vanamõisa küla, Pärtli, Harju maakond, 
Saue vald, Koidu küla, 11184 Alliku-Laagri-Hüüru tee// 11184 
Alliku-Laagri-Hüüru tee L4// Juuliku-Tabasalu tee L4// Koidu kergtee L1// 
L2// L3// Laagri-Saue tee T5// Leedu tee// 3// 5// 7// Padula-Saue 
kergliiklustee L1// L4// Vartongi// Laagri alevik, Hoiu tänav// Jaama 
tänav// L2// Jaamanurga// L3// Kuuse põik L1// L2// L5// Kuuse tänav// 
Redise tänav// Vae tänav// Varese// Vanamõisa küla, L2// L3// Pärtli, Harju 
maakond, Saue vald, Koidu küla, Juuliku-Tabasalu tee L4// Vartongi// Laagri 
alevik, L3// Varese (Kanalisatsiooni pumpla, Kanalisatsioonitorustik, 
survekanalisatsioon, Veetorustik) ja soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Tähtaja ületanud - veelkord

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27110050>  (menetlus nr: 
418786), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 26.09.2024 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Saue Vallavalitsus) või menetleja (CAROLI KRUUS) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister